کولر گازی های متفاوت با هر صلیقه و انواع قیمت مناسب با اسپلیت های ما یک تجربه نو را تجربه کنید

۵ مطلب در فروردين ۱۴۰۰ ثبت شده است

معرفی محصول گری 12000 جی 2 ماتیک

کولر گازی گری با ظرفیت 12000

یکی از معیار های اصلی انتخاب کولر گازی ظرفیت سرمایش و گرمایش آن می باشد. ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت با واحد بی تی یو (BTU) اندازه گیری می شود و مضربی از 1000 می باشد که با توجه به ابعاد فضایی که می خواهیم کولر گازی را در آن نصب کنیم محاسبه می شود.

یکی از بارزترین تولیدات کمپانی گری، سری G2’MATIC (اسفورماتیک) آن می باشد که در پنج سایز مختلف تولید و به بازار عرضه شده است . کولر گازی 12000 گری مدل G2 Matic یکی از این مدل های پرفروش می باشد که دارای گاز R410a، موتور T3، و قابلیت سرمایشی و گرمایشی است.

اضافه بر کیفیت بالا، قیمت ایده ال تولیدات گری یکی از مهمترین دلایل برتری و انتخاب آنها است . جهت خرید کولرگازی 12 هزار اس فورماتیک گری با قیمت ایده ال و یا کسب اطلاعات بیشتر به عمویادگار مراجعه فرمایید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کولر گازی

معرفی کوتاه کولر گازی 18000 ال جی کم مصرف

کولر گازی ال جی 18000 LG

برای خانه و محل کار شما سیستم‌های تهویه مطبوع دیواری (اسپلیت) انتخاب بهتری خواهند بود. با سیستم‌ تهویه مطبوع اسپلیت ال جی 18000 به همراه کیت مخصوص نصب روی دیوار می‌توانید در کمترین زمان اتاقی خنک برای خود محیا کنید.

 

قیمت خرید کولر گازی ال جی 18000

 

کولر گازی 18000 ال جی LG

یکی از نگرانی هایی که در مورد کار با کولرهای گاز وجود دارد این است که در مواقع قطع برق و استفاده از ژنراتور برای تولید برق دیگر امکان استفاده از کولر برای ما وجود نداشت.کولرهای گازی معمولی به دلیل میزان بیشتر آمپر برق مصرفی باعث میشدند که میزان برق تولیدی توسط ژنراتور پاسخ گوی کار این کولر ها نباشد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کولر گازی

کولر گازی 18000 اجنرال

خرید کولرگازی 18000 اجنرال  باید به چه نکاتی توجه داشته باشیم؟

کولر گازی 18000 اجنرال شما در هنگام تهیه کولر باید سه معیار و شرط اصلی را در نظر داشته تا بتوانید مناسب ترین انتخاب را انجام دهید اما این سه معیار چه هستند، برای خرید کولر گازی 18000 اجنرال بانه حتما مشاهده کنید این محصول ارزان قیمت را.

  • کولر گازی شما حتما باید از نوع کم مصرف باشد.
  • سعی کنید محصولی را انتخاب کنید که ظاهر زیبا و جذابی داشته باشد.
  • یک محصول تهویه مطبوع باید قدرت سرد و گرم سازی محیط را در کمترین زمان ممکن انجام دهد.

https://coolernew.com/product-tag/baneh-ogeneral/

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کولر گازی

معرفی کولر گازی اجنرال ۱۲۰۰۰

کولر گازی 12000اجنرال  ogeneral 2021 مدل ASGS12LECA

جالب است بدانید شرکت اجنرال یکی از قدیمی ترین و فعال ترین شرکت هایی می باشد که در زمینه تولید محصولات کولر گازی و سرمایشی و گرمایشی حرفی برای گفتن در میان رقبای خود دارد و این ویژگی را نیز مدیون تجربه بسیار بالای خود می داند.

همان طور که در وب سایت خرید از بانه مشاهده می کنید قیمت این محصول در قبال کیفیت و کارایی آن بسیار پایین بوده و این موضوع نیز از مزیت های فوق العاده جذاب و دوست داشتنی این محصول می باشد چراکه در این صورت شما دیگر نیازی به پرداخت هزینه های سنگین و نیمه سنگین برق نخواهید بود البته کولر گازی 12 هزار اجنرال این مزیت را مدیون استفاده و نصب برد دی سی اینورتر در خود می داند!

برای خرید کولر گازی اجنرال 12000 از بانه حتما محصوللات مرتبط را مشاهده کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کولر گازی

کولر گازی اجنرال 30000 بهترین برند

خرید ظرفیت کولر گازی 30000 اجنرال را مورد بررسی قرار دهیم. در ابتدا سعی می کنیم اطلاعات تکمیلی و بسیار مهمی از کولر گازی 30000 اجنرال در اختیار شما قرار دهیم تا بتوانید به خوبی با سیاست قیمت گذاری و نحوه استفاده از این محصول آشنا شوید. بی شک موارد مهمی در این مقاله قرار گرفته است که نیاز به بررسی و دقت بسیار بالایی دارد.

 

 

کولرگازی 30000 شرکت اجنرال برای چه متراژی مناسب است؟

این محصول در مدل های متنوع ای مانند دیواری، با بالاترین کیفیت و به روز ترین تکنولوژی روز دنیا در کشور ژاپن تولید می شود و جهت تهویه اتاق و سالن هایی با متراژ حدودا 80 متر بسیار بسیار مناسب است. از این رو همان طور که اشاره نمودیم این محصول دارای کیفیت انرژی مطلوبی بوده و برای آن دسته از مصرف کنندگانی مناسب است که قصد دارند بالاترین راندمان را در مصرفی پایین داشته باشند.

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
کولر گازی