کولر گازی گری با ظرفیت 12000

یکی از معیار های اصلی انتخاب کولر گازی ظرفیت سرمایش و گرمایش آن می باشد. ظرفیت کولر گازی یا اسپلیت با واحد بی تی یو (BTU) اندازه گیری می شود و مضربی از 1000 می باشد که با توجه به ابعاد فضایی که می خواهیم کولر گازی را در آن نصب کنیم محاسبه می شود.

یکی از بارزترین تولیدات کمپانی گری، سری G2’MATIC (اسفورماتیک) آن می باشد که در پنج سایز مختلف تولید و به بازار عرضه شده است . کولر گازی 12000 گری مدل G2 Matic یکی از این مدل های پرفروش می باشد که دارای گاز R410a، موتور T3، و قابلیت سرمایشی و گرمایشی است.

اضافه بر کیفیت بالا، قیمت ایده ال تولیدات گری یکی از مهمترین دلایل برتری و انتخاب آنها است . جهت خرید کولرگازی 12 هزار اس فورماتیک گری با قیمت ایده ال و یا کسب اطلاعات بیشتر به عمویادگار مراجعه فرمایید.

 

کولر گازی گری 12000 اینورتر مدل دی ماتیک از محصولات با کیفیت کمپانی گری می باشد .

مصرف برق فوق العاده کم انرژی تا +A با استفاده از سیستم فول اینورتر دی سی و گاز R410a زیست محیطی و فن آوری هایی که استفاده روزمره از آنها واقعا لذت بخش هستند.

جریان هوا 3D با پرتاب باد عالی که هوا را به طور مساوی در همه جهات توزیع کند و به شما و خانواده احساس بی نظیر و یکسانی می دهد.

رادیاتورهایی بزرگ با فن گشتاور بالا راندمان مفیدتری را برای کمپرسور آمریکایی آن فراهم می کند.

سیستم عیب یاب خودکار با تشخیص عیب دستگاه شما را از مشکل کولر گازی آگاه می کند.

سیستم ضد برفک کولر گازی گری استفاده از آن را برای فصول سرد مهیا می کند.صدای کم این دستگاه احساس آرامش فوق العاده ای را به شما بخصوص در هنگام خواب می دهد.

 

  • برای خرید و قیمت کولر گازی گری حتما به محصولات پرفروش کولرنیو مراجعه کنید و قیمت کولر گازی گری را با نازلترین قیمت خریداری کنید.